Marketing és épÃtészet
Pilatus Kulm kilátóterasz
Szöveg: Götz Eszter
Fotó: Dominique M. Wehrli
Az épÃtészet mint vállalati marketing-eszköz világszerte egyre komolyabb értéket képvisel. Ezt jelzi az is, hogy idén tavasszal az ETH Zürich kiállÃtása mutatta be a Svájcban harmadik Ãzben kiÃrt Marketing + épÃtészet pályázat teljes fotó- és tervanyagát. A versenyen olyan újonnan átadott középületek indulhattak, amelyek minÅ‘ségükkel, épÃtészeti megformálásukkal egyfajta márkajelként erÅ‘sÃtik a mögöttük álló cég, szervezet, intézmény hÃrét. A zsűriben részt vevÅ‘ épÃtészek, üzletemberek és marketing szakértÅ‘k egyhangú döntése alapján a luzerni Graber & Steiger épÃtésziroda terve alapján 2011-ben megépült Pilatus Kulm kilátó nyerte a fÅ‘dÃjat, amely pontosan fogalmazza meg az épÃtészet szerepét a marketingben.
ÉpÃtészet: Niklaus Graber & Christoph Steiger Architekten
Projektvezető: Philipp Käslin
Mérnöki tervezés: Dr. Schwartz Consulting AG
MegbÃzó: Pilatus Railways AG