• ремонты от компании StroySila
  • укладка тротуарной плитки
  • Gondoljuk újra a Nagykörutat!

    Hallgatói pályázat egyetemistáknak

    nagykorut_palyazat

    Most egy egyetemi hallgatói pályázat keretében Ti is részt vehettek a Nagykörút fellendítésében, bevásárlóutca jellegének erősítésében, presztízsének, kereskedelmi forgalmának és értékének emelésében!
    A Magyar Urbanisztikai Tudásközpont, az érintett Önkormányzatok valamint a BUM – Bevásárló és Tematikus Utcák szervezésében pályázatot hirdetünk a Nagykörút újrapozicionálásának marketingkommunikációs tervére.

    Kik jelentkezhetnek?
    A pályázatra olyan végzős, vagy frissen végzett nappali tagozatos, alap- és mesterszakos egyetemi hallgatók jelentkezését várjuk, akik
    – kommunikáció,
    – marketing,
    – településmérnök,
    – tájépítész,
    – építész,
    – szociológus vagy
    – geográfus
    szakon folytatják tanulmányaikat. Jelentkezni 3-4 fős csapatban lehet, azonban kritérium, hogy a csapattagok legalább egyike kommunikáció szakos, továbbá legalább egyike marketing szakos legyen! Minél vegyesebb a csapatok összetétele, annál több tudományterületből meríthettek, így annál összetettebb tervet állíthattok elő, tehát érdemes összedolgozni!

    A marketingkommunikációs tervet a Nagykörút egészére, valamint az egyes városrészekhez tartozó szakaszokra osztva kell elkészíteni, megfelelve az egyes szakaszok sajátosságainak.

    A hallgatói munka időtartama három hét: 2016. április 4-22.

    2016. április 4-8. ELŐADÁSOK
    Kiskereskedelem-fejlesztéssel, üzletutcatörténettel, a kiskereskedelem és a városfejlesztés működésével, összefüggéseivel, fejlesztésével kapcsolatos előadásokon vehettek részt, hogy átfogóbb képet kapjatok arról, milyen tényezők mentén tudtok minél összetettebb, megoldás orientáltabb városmarketinghez szükséges kommunikációs tervet előállítani.

    2016. április 9-21. A TERV KIDOLGOZÁSA
    Összesen két hét áll rendelkezésetekre kidolgozni a marketingkommunikációs tervet, amelynek a felépítésében az előadások mellett különböző programok is segítségetekre lehetnek majd.

    2016. április 22. ELBÍRÁLÁS
    Ekkor prezentáljátok az elkészített terveket. A tervek közül a legértékesebbeket, legtartalmasabbakat az önkormányzatok szakpolitikusaiból és szakembereiből, valamint külső szakértőkből álló szakmai zsűri választja ki, és díjazza: az a csapat, amelyik a legjobban teljesít bruttó 250.000 forinttal lesz gazdagabb, a második helyezett csapat bruttó 170.000 forintot, a harmadik pedig bruttó 80.000 forintot visz majd haza!

    A jelentkezés módja:
    A jelentkezésnek tartalmaznia kell:
    – csapat nevét,
    – a csapat közös elérhetőségét (közös e-mail cím)
    – a csapattagok neveit és elérhetőségét (e-mail cím)
    – a csapattagok rövid, 3-5 soros bemutatkozását, ami tartalmazza a tanulmányaik megnevezését és érdeklődési körüket
    – és minden csapattagtól egy-egy rövid (max. 3500 karakter) összefoglalót arról, hogy mit gondol a bevásárlóutcák jelentőségéről, és milyen motivációkat lát a mögött a tendencia mögött, hogy a helyi vásárlóerő egyre inkább a bevásárlóközpontokban, városszéli hipermarketekben találja meg az elvárásainak megfelelő körülményeket.

    Jelentkezési határidő: 2016. március 25. péntek 12.00

    Jelentkezni lehet: Gion Zsófi kommunikációs és irodavezető munkatársnál a zs.gion@mut.hu e-mail címen. Bármilyen felmerülő kérdéssel e-mailen, vagy személyesen (1094 Budapest, Liliom utca 48.; hétköznap 9-17 óráig) forduljatok hozzá bizalommal!

    A benyújtott pályázatok értékelése:
    A benyújtott pályázatokat a beadást követően a Magyar Urbanisztikai Tudásközpont Bíráló Bizottsága bírálja el és e-mailben értesíti a pályázókat 2016. április 30. 12.00-ig.
    További információ: mu-tk.hu/gondoljuk-ujra-a-nagykorutat-hallgatoi-palyazat-egyetemistaknak